4 książki, które musi przeczytać każdy coach

Jak każdy marketingowiec powinien przeczytać wielką encyklopedię pt.: ,,Marketing’’ Kotlera, tak i każdy przyszły czy teraźniejszy coach powinien przeczytać kilka książek, które otworzą jego umysł na pewne bardzo istotne zagadnienia. Oto trzy książki, które musi przeczytać każdy coach.

Szkolenia oparte na dowodach – poradnik dla trenerów, Ruth C. Clark

To jeden z must-have każdej biblioteczki coacha. Książka ta dotyczy przede wszystkim wszelkie rodzaju trenerów, wykładowców, nauczycieli czy twórców form e-learningowych. Opisywane w niej są różnego rodzaju badania, które napotykają podczas swojej drogi zawodowej. Szkolenia oparte na dowodach to nic innego jak poradnik, który opisuje metody, które przynoszą najlepsze efekty. Dzięki tej książce dowiesz się w jaki sposób przygotowywać swoje programy szkoleniowe, opierając się na dowodach. Szkolenia oparte na dowodach pozwolą zaoszczędzić przede wszystkim pieniądze, ale i również czas.

Coaching – podstawy umiejętności, Jenny Rogers

Ta książka świetnie sprawdzi się dla osób, które dopiero pragną rozpocząć karierę związaną z coachingiem, ale również dla tych, którzy mają już doświadczenie i chcą udoskonalić swoje umiejętności. To również bardzo dobra książka dla menadżerów, którzy na co dzień przewodzą innym osobom. Wyjaśnione są tutaj takie pojęcia jak to, czym w ogóle jest coaching, jak zyskać zaufanie klienta, ale także jak ustalić cele sesji coachingowej.

Filozof na kozetce – Julian Baggini, Antonia Macaro

Połączenie filozofii z psychologią napisana przez filozofa oraz psychoterapeutę może okazać się wybuchową mieszanką. Książka jest poradnikiem, w którym znajduje się mnóstwo odpowiedzi na nurtujące pytania. Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę z zakresu filozofii, a także psychologii.

PRE-SWAZJA Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego, Robert Cialdini

Z pewnością wiele osób kojarzy tego autora przez inną, bardzo znaną książkę, a mianowicie Wywieranie wpływu na ludzi. Książka ta w skuteczny sposób pokazuje w jaki sposób możemy wykorzystać techniki wpływu społecznego, aby osiągnąć upragnione cele.

To cztery książki, który musi przeczytać każdy coach!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *